یادداشتهای هرازگاهی

دوره خردسالی سالهای طلایی رشد کودک

1391/3/11 17:01
نویسنده : بهدیس
433 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

 

من کاملاً به اهمیت دوره خردسالی که به سالهای طلایی رشد کودک معروفه، واقفم.....

 

اما..... 

رشد کودک در جنبه های مختلف با تلاشهای ما شکل بهتر و کاملتری به خودش می گیره

فقط قربون صدقه بچه نریم، من برای رشد فیزیکی، شناختی، زبانی، هیجانی و .... یک سری کارها و تمرینهای و برنامه ها رو انجام می دم اما از اونجایی که آدم کمالگرایی هستم بازم راضی نیستم

 

فکر می کنم باید بیشتر تلاش کنم بعضی وقتا میگم کاش کار خونه نبود کاش یکی بود فقط کارهای خونه رو می کرد و من به بچه ها می رسیدم اما فعلاً که نمیشه....

من حتی نمیرسم که به این وبلاگ سر بزنم و همون سررسیدهای قدیمی روی میز آشپرخونه هنوز بهتر فکر من رو نظم میدن تا این وبلاگها

امیرحسین کمی دیر یاد می گیره یا بهتر بگم هرچی دوست داشته باشه بهتر و سریعتر یاد می گیره

پس من باید بیشتر براش تکرار کنم

علی داره گریه می کنه برم ببینم چی شده 

پسندها (1)

نظرات (0)