یادداشتهای هرازگاهی

بن تن،بت من، سوپرمن، زورو بجای آرش کمانگیر، رستم، سهراب، پوریای ولی و....

1391/3/11 18:07
نویسنده : بهدیس
797 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

بچه ها رو دو روزی بردیم مسافرت، از شانس خوب من 3 تا پسربچه دیگه هم سفر ما بودن 

پسرهای من هم مثل بقیه پسربچه ها عاشق این قهرمانهای  مسخره غربی هستن و چون ما هم مثل بقیه از همه نظر در محاصره تمام کارتونها و محصولات جانبی این قهرمانها هستیم، نشد که بچه ها رو نسبت به این قهرمانهای غربی زده کنم

منظورم اینه که تلاشم رو کردم و می کنم که به پسرها بخصوص پسر بزرگترم یاد بدم که نمادهای فرهنگ کشور خودمون رو هم بشناسه

و البته که تاثیر انیمیشن از خیلی چیزها بیشتره

بگذریم داشتم می گفتم که رفتیم مسافرت و اونجا علی من و اون سه تا پسربچه تماماً از بن تن، بتمن، سوپرمن، زورو، لاک پشتهای نینجا ، رنجرهای قدرتمند و .... حرف می زدن و مثلاً می گفتن که کدوم بازی یا فیلم یا وسیله رو دارن و من هم فقط نگاه می کردم و فکر می کردم که باید چکار کنم

 

رفتیم فرودگاه که  برگردیم بندعباس، مامان ها از سی دی فروشیها سی دی های جدید بن تن فیلم و بازی خریدن و من حاضر نشدم چیزی بخرم و پسرکم با من قهر کرد و رفت سراغ پدرش 

همسرم از دور به من با اشاره التماس می کرد که بذار بخرم و من از دور خواهش می کردم که نکن! عزیزم نخر این مزخرفات رو

علی هنوز از دست من ناراحته که چرا سی دی های بن تن رو شکستم و ازم قول گرفته که وقتی 12 سالش شد براش بخرم و من 8 سال وقت دارم که پسرکم رو طوری بزرگ کنم که خودش بگه نه مامان بن تن چیز مزخرفیه!!!

 

اما همانطور که گفتم ما در محاصره فیلمها، بازیها و بسیاری وسایل با این عناوین هستیم و من ناراحت می شم وقتی پسرم می گه مامان من اگه بزرگ بشم می خوام مثل بن تن قوی باشم

بقیه اش رو بعداً می نویسم

الان امیرحسین داره با پلی استیشن بازی می کنه  

پسندها (1)

نظرات (0)